SPECS: apache-mod_clamav.spec (HEAD)

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 30 Gru 2003, 14:28:13 CET

qboosh wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	qboosh	03/12/30 13:41:45
>
> Modified files:
> 	apache-mod_clamav.spec
[...]
> -CPPFLAGS="${CPPFLAGS} -I `/usr/bin/apr-config --includedir`"
> -CPPFLAGS="${CPPFLAGS} -I `/usr/bin/apu-config --includedir`"
> +CPPFLAGS="-I `/usr/bin/apr-config --includedir` -I `/usr/bin/apu-config --includedir`"
>  export CPPFLAGS

Nie wiem jak jest z zawartością CPPFLAGS - poprzenio była ona
zachowywana - teraz jest zastępowana nową wartością. Czy może się
zdarzyć, że ktoś będzie chciał mieć coś jeszcze w CPPFLAGS (inne
includy or sth) przy przebudowywaniu src.rpm ?

BTW. te dwie linijki były po to by nie tworzyć jednej, zbyt długiej,
zawijającej się linii :-)

--
Marek Guevara Braun