[resc+inst?]

areq@pld-linux.org areq w pld-linux.org
Wto, 30 Gru 2003, 16:36:09 CET

On Tue, 30 Dec 2003 02:20:26 +0100, you wrote:

>--->[Quoting Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>:]

>Czy szanowny Pan Areq by mógł pomóc?

Oczywiście - nie będzie to trudne.
Mogę pomóc po sylwestrze jak wróce do Łodzi.

Jedyne wymagania jakie są:
52M wolnego na cd
płyta bootowana za pomocą isolinux (bez emulacji fdd)

ZTCP aktualnie instalator PLD wykorzystuje tryb emulacji fdd.
Jeżeli chcemy zintegrować to z pierwszą płytą nalezy przejść na
isolinux (prosta sprawa 5 minut roboty).
Wtedy bedziemy mieli menu z którego mozna wybrac uruchomienie
instalatora badz rescue.

BTW:
przymierzam się to zrobienia odpalania rescue przez siec za pomoca
kart obsługujących PXE. Moze taki bajer przydał by się też w
instalatorze ?

Arek