hinting we freetype

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 31 Gru 2003, 15:36:18 CET

On Mon, Dec 22, 2003 at 20:52:14 +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Jeśli to: http://www.kernel.pl/~djurban/fritajp/with_bytecode.png dla
> ciebie są "beznadziejnie postrzepione czcionki" to zwyczajnie
> histeryzujesz albo sam nie widziałeś tego screenshota i nie ma sensu z
> tobą dyskutować.

Zbudowałem sobie z bytecoderem i domyśly konfig jest OKDR. Wie ktoś, co
się z niego łapie pod sans-serif? - bo tego się czytać nie da. Literki
są ładne, ale odstępy między nimi... szkoda słów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/