/etc/X11, wm-properties

Nie, 2 Lut 2003, 02:11:49 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> zaj.....e dużo mówiąca :)

Prponuję spojzreć do słownika pod słowo "default" :>

> Lepiej wymyśl coś innego :)
> Co by wg ciebie nie-lądowało w /etc/default ??? IMHO nic...

Napisałem co mogłby trafiać do /etc/default. O reszcie nic nei
wspomniałem.
Ta lokacja jest juz i tak wykorzystywana (shadow). Przykładowo na Solku
używa tego jeszcze kilka inncyh pakietów i IMHO jest w tym pewien zamysł
który możemy próbować konsekwentnie rozszerzyć.