/etc/X11, wm-properties

Nie, 2 Lut 2003, 03:25:45 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> Hm, IIRC Debian używa /etc/default - tylko do czego?
> Jeśli do czegoś innego, to lepiej nie wykorzystywać tej nazwy do
> własnych celów, bo się "konwertom" będzie myliło.

Znaczy się ? Nie rozumiem.
Przecież nic innego tego nie używa .. znaczy się samego katalogu bo te
konkretne pliki które tam już są w zadnym konflikcie z niczym raczej
potencjalnie nie będą.
Pawła zastrzerzeń też nie rozumiem (są na granicy jakiś aluzji .. tylko do
czego ? :)

Propozycja co by spróbować się zastanowić nad przeciwskazaniami przejścia
an szersze używanie /etc/default (ja jak na razie ich nie dostrzegam i
jest to IMHO o tyle dobre że próbuje szerzej zagospodarować coś co ju
jest i jednocześnie rozwiązuje sprawę grupowania zasobów o konkretnych
własnościach .. (?) )