/etc/X11, wm-properties

Nie, 2 Lut 2003, 12:47:21 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Daj sobie spokój.
> Akurat to nie ma sensu...
> Zamiast tłoku w /etc będziesz miał tłok w /etc/default

A co to ma do rzeczy ? Mi to wogóle nie przeszkadza i nie dlatego o tym
myślę. Myślę żeby odzielić domyślne konfiguracje programół w jednym
miejscu i żeby to odzielić od reszty zreczy meta czy konfigracyjnych.
Jeszcze tego nie widzisz ?
Poprostu szukając np. passwd nie chce się nadziewać na pliki
konfiguracyjne aplikacji tak samo jak szukajac czegos a aplikacjach nie
chę mieć pod reka aplików nie odpowidzialnych za konkretne aplikacje jak
securetty, resolve.conf czy innych tego typu.

O tego typu efekt chodzi .. teraz rozumiesz ? Zapewne właśnie to
przeszkadza takze i innym w tym żeby powiększać entropię bezpośrednio w
/etc (choć moze nie wszyscy potrafia to nazwać po imieniu) bo to co
wlecieć tam może jeszcze to tylko różne elementy konfiguracji konkretnych
aplikacji których dodanie na jednej kupie powodować będzie konieczność
przedzierania sie bezposenio w tym potencjalnym gąszczu żeby poszukiwać
plików nie zmiwązanych a konkretnymi aplikacjami.