następna werdja PLD

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 14:04:14 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 01:19:21PM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> [...]

Niepotrzebnie martwisz się na zapas.  Nie ma jeszcze Ac i długo nie będzie.
Przejście przy pomocy poldka do najświeższych zasobów nie będzie może
bezbolesne, ale będzie dość łatwe.

> To jest akurat oczywiste patrząc po tym co się dzieje w innych
> dystrybucjach

> Moim zdaniem powinna być wersja PLD workstation i serwer bo inaczej nie
> można tego pogodzić. Jeśli czeka mnie gruntowne przeinstalowanie systemu
> dla upgrade to jest troche chore.

Sam upgrade do alsy 0.9 wymaga upgrade'u 80% oprogramowania.
Nowe KDE, Gnome, Xy, kernel, glibc, rpm i już masz 120% do wymiany :)

Jeżeli stary system działa działa dobrze, to po co go zmieniać.
--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>