kdebase 3.0.5a ..

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 2 Lut 2003, 14:14:27 CET

Dnia nie 2. lutego 2003 01:07, Tomasz Kłoczko napisał:
> .. nadal wymaga konquerora. Ponoć w 3.1 dało się to rozdzielić. Czy nie
(...)

Eeee... chyba żle mnie zrozumiałeś - pisałem swego czasu, że w 3.1
konqueror jest oddzielony od kdebase tak jak powinien (jest w pełni
funkcjonalny bez kdebase) a nie, że kdebase nie wymaga konquerora :)
Właściwie mozna by się pokusić o to, żeby kdebase mogło funkcjonować bez
konquerora jedynie jako panel, i manager okien. Tylko czy komuś by to
było potrzebne - tzn. czy ktoś by chciał w ogole takiego kdebase używać?
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl