następna werdja PLD

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 14:24:06 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 14:07:29 +0100, Krzysiek Taraszka wrote:

> Jesli chodzi o updates/ do Ra to staram sie to kontrolowac ..

Ale to nadal Ra... Robert pytał o nową wersję, czyli Ac (bądź po prostu
Nest) - ja na przykład podniosłem glibce pomijając rpma (nie mogłem
dobrać bezkonfliktowo bibliotek) i gdyby nie fakt, że mam dostęp via
I-net do kilku innych maszyn, z których mogłem ściągnąć binarki rpm2cpio
i cpio, to bym leżał. Zaś w tej chwili, gdy mam:

rpm -qa --qf "%{arch}\n" | sort | uniq -c
    110 athlon
    179 i686
     18 noarch

widzę kompletny śmietnik. Pozostałości po pakietach (bezpańskie
katalogi), brak ikonek (linkuję stare pixmapsdir z nowym), pluginów
mozilli etc. O ile dwie ostatnie rzeczy są kwestią całkowitego przejścia
na nowe, tak pierwszą będę jeszcze długo po tym sprzątał.

BTW po co w /usr/share/apps/LICENSES wszystko inne niż QPL?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...