Zmiana prefixu (gle,glut,openmotif)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 2 Lut 2003, 14:51:11 CET

Wypadało by się zastanowić nad celowoscia zmiany prefixów pakietów, które
wymieniłem w temacie.

1. gle/glut to biblioteki sciśle powiązane z OpenGL. Z prefixem /usr
wprawdzie budują się ale swoje nagłówki umieszczają w bezpańskim katalogu
/usr/include/GL.

2. Wydaje m i się, że  glut z includami oddzielonymi od pozostałych
nagłówków z /usr/X11R6/include/GL sprawia problemy podczas budowania
innych pakietów. (Piszę "wydaje mi się" i nie wymieniam nazw ponieważ
jeszcze nie jestem tego pewien. Sczegóły podam pożniej jesli to się
sprawdzi.)

3. Natomiast openmotif.spec jest w tym momencie w ogole rozwalony,
ponieważ ten, kto wywalił "two lines with define" nie zadał sobie trudu
zmodyfikowania innych wpisów i przetestowania tego. Proszę go w takim
razie o zrobienie tego porządnie (oj - będzie ciążko z motifem) albo o
cofnięcie zmian (to akurat proste jest).

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl