następna werdja PLD

Nie, 2 Lut 2003, 14:54:51 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Witold Filipczyk wrote:

> Niepotrzebnie martwisz się na zapas.  Nie ma jeszcze Ac i długo nie będzie.
> Przejście przy pomocy poldka do najświeższych zasobów nie będzie może
> bezbolesne, ale będzie dość łatwe.

Znaczy się czas potzrebny na skompletwanie Ac bezie na tyle długi żeby móc
spokonie pomyśleć i skompletować pełną procedurę pzrejscia z Ra an Ac w
samych pakeitach które takich krekt będa wymagać. Spodziewać sie niemniej
takich korekt za sużo raczje nie nalezy ponieważ samo w sobie Ra już
tworzy dość solidny fundament który w duzej cżęści nie ulegnie zmianie.
Zmiany bbędą wynikać pzredewszystkim z pojaiwanai się nowych wersji
programów. Zapewne też spra ilosć zmian moze dotyczyć zreczy omawianych
tutaj ostani czyli roszad zwiazanych z pzrejsciem na uzywanie wyłacznie
/usr czy (o ile się to przyjmie a mam nadziję że w jakiś formie jednak
tak) zmian w okolicy /etc. tak czy inaczje ta ostanai grupa zmian po
opracowaniu kilku wzorcowych podejść bezie się ładnei propagować na całą
klasę tgo typu zmian nie powinna jako taka być docelowo źródłem kłopotów.