/etc/default .. łans mor

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 15:49:34 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 15:06:23 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Widzę z lekka brak kolejnych głosów. Czy można przez to rozumieć, że osoby
> które brały udział w dyskusji na anty lub na poziomie pewnych wątpliwości
> uznały, że rzecz w takiej formie jest do przyjęcia ? :_)

Początkowo nie wiedziałem, o co chodzi; teraz wiem - do default miałoby
iść to, co u mnie w dużej mierze idzie do /dev/null;)
Czyli tam idą bashrc, inputrc, lynx.cfg, mailcap, pluggerrc,
poldek.conf, profile, wgetrc, xpdfrc, zprofile, zshrc, Muttrc, slrnrc
oraz katalogi vim, mplayer, icewm, gconf, fonts etc. I tu pytanie: czy w
związku z pozostawieniem /etc/X11 ostatnie 4 pozycje mają iść do
/etc/X11, /etc/X11/default czy /etc/default?
Mnie możesz liczyć na tak, będzie się łatwiej kasowało z jednego
katalogu (tak jak to obecnie robię z sysconfig, profile.d, logrotate.d
czy cron*).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...