Usystematyzowanie stbrów

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 2 Lut 2003, 21:09:17 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Tak się zastanawiam. Obecnie stbry chodzą albo w commit logach, albo na
> listę, albo na priva do kloczka. A co gdyby zrobić klikany interfejs?
> Tzn. coś w stylu obecnego BTSa. Wchodzisz sobie na stronkę wpisujesz
> nazwę speca, miejsce gdzie to ma wylądować (security/general). Kloczek
> dostaje o tym powiadomienie mailem (z Reply-To ustawionym na pld-devil,
> jakby miał jakieś uwagi :), a system po wykryciu nowej wersji danego
> pakietu na ftp robi różne dziwne rzeczy (np. powiadamia autora
> zgłoszenia, czy coś :). Brak obowiązku korzystania z czegoś takiego, ale
> [...]

Mi się to bardzo podoba :)
Szczególnie, że w takim systemie można zrobić konta i osobiste listy tego
co zostało wysłane wraz ze statusem tegoż (wysłane, czeka, builder
wykrzaczył się na tym, przeszło poprawnie, leży w test, leży w śmieciach )
Przy współpracy z builderami byłoby to piękne...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...