Błędy w rpmie 4.1 (Re: Pośrednie zależności: gdk-pixbuf i imlib a libpng)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 2 Lut 2003, 19:43:31 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 03:24:25PM +0100, Tomasz Pala wrote:
> PS. jeszcze mały błąd w rpmie na deser:
>
> ~: rpm -q libpng
> libpng-1.0.15-1
> libpng-1.2.5-1
> ~: rpm -e --test libpng-1.2.5-1
> error: Failed dependencies:
> [...]
>         libpng = 1.0.15 is needed by (installed) libpng-devel-1.0.15-1
>
> Po co mi mówi o pakiecie, o który nie pytam?

To chyba konsekwencja założenia w rpmie 4.1 o istnieniu tylko jednego
pakietu z danym Provides (usunięcie pakietu dostarczającego daną
własność traktuje jako usunięcie tej właśności).

Trzeba w końcu poprawić jedno i drugie...

IMO poważniejsze są deadlocki bazy w czasie upgrade. Nie wyobrażam sobie
uaktualnień z crona bez naprawienia tego... tylko gdzie i jak szukać
błędu? Wiszenie na select() dużo nie mówi.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/