następna werdja PLD

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 3 Lut 2003, 02:28:17 CET

Dnia nie 2. lutego 2003 13:46, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
(...)
> I odnośnie specy myslę, że nie ma sensu na siłę ich uaktualniać o
> najnowsze wersje jeśli się po tym nie buduja przykład sylpheed.spec
> uaktualniony do wersji 0.8.9 się nie buduje bo ma patcha do wersji
> 0.8.8 włączonego.

Hm..
[adgor w horand SPECS]$ grep ^Patch sylpheed.spec
Patch0:         %{name}-ac_fixes.patch
Patch1:         %{name}-desktop.patch
[adgor w horand SPECS]$

O którgo patcha Ci chodzi? Przypuszczam, że nie o tego na plik desktop,
więc o Patch1.
I teraz się zdziwisz - mnie sie nowy sylpheed zbudował - dlaczego?
A dlatego:
----------------------------
revision 1.4
date: 2003/02/01 00:52:26;  author: adgor;  state: Exp;  lines: +2 -11
- Updated for 0.8.9
A teraz spójrz na datę/czas i porównaj je z datą/czasem uaktualnienia
speca a na drugi raz sprawdź, czy wszystko u siebie masz aktualne zanim
strzelisz na oslep.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl