Usystematyzowanie stbrów

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 3 Lut 2003, 11:37:44 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 11:19:33PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Nie jestem zawodowym programistą, ale mam dziwne wrażenie, że TODO dla nowego
> buildera jest dosyć duże. Mi się tylko wydaje, czy też będą poważne problemy
> z uruchomieniem nowej automatyki jeszcze w tym półroczu?

Jak przylecą bociany to się ruszy ;-)

Wrzuciłem do CVSu plik PLD-doc/Makefile.

W tym pliku można a nawet trzeba zapisywać życzenia, co do całego PLD.
Format pliku Makefile jest ogólnie znany, więc nie powinno być problemów.
Można zapisywać tam wszystko co się chce.
Jak mają działać buildery, buildlogi, jak ma wyglądać promocja PLD, etc.
Od ogółu do szczegółu.

W polach, gdzie normalnie wpisuje się polecenia można wpisywać komentarze
lub odnośniki do dokumentów, gdzie jest to bardziej szczegółowo opisane.

Chodzi o to, że powoli, ale z determinacją trzeba posuwać pracę nad PLD
do przodu.  Plik Makefile narzuca pewne reguły, których stosowanie
przynosi efekty.  Np. ponad 5000 pakietów opartych na Makefile'ach
w PLD.
Dobrze by było, żeby wynikiem dyskusji prowadzonych na listach PLDowskich
było uaktualnianie tego Makefile'a.
Mam nadzieję, że statnie się on oficjalnym dokumentem PLD i przyczyni się
do rozwoju dystrybucji.

Czy komputery będą kiedyś myśleć jak ludzie?
Nie, to ludzie będą myśleć jak komputery.
/* Nie pamiętam, kto to napisał.  Nie mogłem tego znaleźć w fortunkach */
--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>