gpm & company

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 3 Lut 2003, 13:08:06 CET

On Mon, Feb 03, 2003 at 08:40:28AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> mc aktualnie jest a-używalne. Wywala się w różnych miejscach. Wszystko po
> upgrade gpm-a, a widziałem, że Jakub poprawił coś w tym temacie. Prośba o
> STBR KJM...

Ale chodzi o 1.20.1rc1 czy ostateczne 1.20.1?
Z rc1 mc segfaultowało od czasu do czasu (nie wiem czy z winy gpm-a) i nie
sądzę, żeby się coś zmieniło.

Po upgrade 1.20.1 mc segfaultowało po _każdym_ poleceniu uruchomionym
z CLI - i to poprawia mój patch.

> Dodatkowo - od dłuższego czasu links jest nieużywalny z myszą - próba
> wklejenia czegokolwiek kończy się sig11. Zawsze mi to wylatywało z głowy,
> nie mam kiedy przetestować czy wystarczy przebudować links-a (nie używam
> innych linkso-podobnych) czy to coś więcej...

Nie zauważyłem, żeby u mnie links segfaultował (własny build, nie
z ftp). Ale 0.98 już praktycznie nie używam.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/