/etc/X11, wm-properties

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 3 Lut 2003, 10:50:06 CET

On Mon, Feb 03, 2003 at 10:22:16 +0100, wrobell wrote:

> Nie przypominam sobie, żeby była mowa o wywalaniu /etc/X11.

Zajrzałem do archiwum i rzeczywiście - źle przeczytałem.

> Faktem jest, że w przypadku GConf 2.x i gnome-vfs 2.x nastąpiły przenosiny
> z /etc/X11 do /etc, ale to nie są biblioteki, które korzystają z XFree86.

A czy mplayer korzysta z XFree86? Tu są pytania takie same, jak w
przypadku /usr. Te dwie biblioteki nie mają dużego sensu poza Xami (a
nawet jeśli mają to ich primary target to właśnie środowisko graficzne),
więc IMHO powinny być w /etc/X11.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...