gpm & company

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 3 Lut 2003, 19:06:48 CET

Dnia 03 lut o godzinie 11:40:29 +0100, Witold Filipczyk napisał(a):

> To jest taka polityka, żeby zmusić ludzi na przechodzenie na elinka :)

Gdyby nie zerowa obsługa jscript, to już dadwno nie miałbym linksa2 na
dysku... Chyba, że są jakieś rozszerzenia w lua, które pozwolą mi np.
poruszać się po http://www.allmusic.com ?

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --