SPECS: byacc.spec (HEAD)

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Śro, 5 Lut 2003, 23:07:03 CET

Jakub Bogusz wrote:
> W bisonie 1.875-2 wywaliłem konfliktujący skrypt /usr/bin/yacc.

A co w przypadku gdy mam i bisona i byacca, ale chce domyslnie miec bisona
pod nazwa yacc? Zostaje reczne napisanie skryptu odpalajcego bisona w trybie
zgodnosci z yacciem i pozniej zalinkowanie go pod nazwa yacc? Troche to w/g
mnie nieeleganckie.

Mysle, ze mozna by to bylo rozwiazac mechanizamami alternatives, ale kiedys
chyba juz byl dyskutowany pomysl wprowadzenia podobnej rzeczy i spotkal sie
z ostrym sprzeciwem.

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland