GNOME -> GNOME2

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 4 Lut 2003, 06:34:41 CET

W liście z pon, 03-02-2003, godz. 22:16, Jakub Bogusz pisze:

> To teraz nie można budować?
nie problem z samym gtk, a z "pochodymi", probowalem przejsc z kde 3.0
-> kde 3.1 i z gnome1 -> gnome2, w 1. przypadku przekompilowanie
pakietow poszlo gladko (z nowym openssl, arts i alsa-lib), ale w drugim
przypadku kompilowanie i instalacja to juz nie przejdzie, ze wzgladu na,
np. control-center...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl