wniosek racjonalizatorski

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Lut 2003, 12:48:59 CET

W /etc/sysconfig/desktop można sobie wybrać ładnie jak chcemy WM
startować. I fajnie. Ale jeżeli np. wybiorę icewm to nie mam za bardzo
możliwości ustawienia przy starcie, żeby mi uruchamiało się jeszcze gmc,
gkrellm i kilka innych rzeczy jeszcze. Poza napisaniem własnego
~/.xinitrc, ale to chyba mija się z celem...

Aktualnie każdy WM ma inny sposób uruchamiania programów przy starcie.

Proponuję zrobić po prostu w ~ katalog .autostart i w nim umieszczać
skrypty, linki. KDE posiada coś podobnego ~/.kde/Autostart/ i to właśnie w
taki sposób działa. Chyba to najprostsza metoda.

Kolejna sprawa - zainstalowałem gdm-a (BTW - od czasu jak to ostatnio
używałem jest ogromny postęp. Na plus.)
- restart w post jest błędem - zabija wszystkie sesje. Zachowanie powinno
być takie jak kdm.
- w konfiguracji są 2 katalogi wskazane, które nie istnieją (nie wiem jak
jest w gnome2): /usr/X11R6/share/hosts oraz /usr/X11R6/share/faces.
Pierwsze to są rysunki hostów, na których byśmy zdalne X-y odpalali. To
powinno trafić raczej do /usr/X11R6/share/pixmaps/hosts albo gdzieś do
/etc, bo to raczej konfiguracyjna rzecz. Drugi katalot to katalog z
"wizerunkami" userów :) To już ewidentnie do /etc

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...