wniosek racjonalizatorski

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Lut 2003, 14:51:50 CET

On Tue, 4 Feb 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
> Kolejna sprawa - zainstalowałem gdm-a (BTW - od czasu jak to ostatnio
> używałem jest ogromny postęp. Na plus.)

Inna sprawa z gdm - nie używa on skryptów z /etc/sysconfig/wmstyle/
A chyba powinien.
Swoje trzyma w /etc/X11/gdm/Sessions/ i ogólnie jest niezły bałagan.
Wogóle - chyba wszystkie WM-y mają swoje rzeczy w swoich miejscach.
Należałoby to jakoś zunifikować.

Najlepsze by chyba było wrzucać sesje do /etc/sysconfig/wmstyle/ - wtedy
każdy {x,k,g]dm będzie miał do wszystkiego dostęp.

P.S.: a ja głupi myślałem, że postawienie nowego desktopa pójdzie tak
prosto, łatwo i przyjemnie... :-/

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...