wniosek racjonalizatorski

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Lut 2003, 17:05:15 CET

On Tue, 4 Feb 2003, Jacek Konieczny wrote:
> To jest proste, łatwe i pryjemne. Wystarczy olać "systemowe" xinitrc,
> xsession itp. i zrobić swoje. :-) Ja z xdm/kdm/gdm nie korzystam, więc
> wrzucam co potrzeba do ~/.xinitrc i wszystko jest cacy.

A problem jest w tym, że ja lubię *dm-y.
Póki używałem KDE i kdm wszystko pięknie grało.
Tak samo teraz gnome i gdm.
Ale to przecież nie o to chodzi przecież...

(BTW - jak w gnome wymusić uruchamianie czegoś przy starcie? Dawno go nie
używałem...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...