Proste i szybkie budowanie - distcc

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 4 Lut 2003, 21:43:10 CET

On Fri, Jan 17, 2003 at 08:58:22PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Jaki jest algorytm postępowania, żeby przerabiać pakiety na -j?
sprawdzać co czego wymaga i dopisywać poprawnie zależności do Makefilów
kilka pakietów tak poprawiłem, tam gdzie miałem czas.
chodzi o to że w Makefile definiujesz m.in jaki pakiet od czego zależy.
na jednoprocesorowej maszynce wykonuje się wszystko sekwencyjnie i
często mimo iż moduł c wymaga b, a nie jest to określone w Makefile to i
tak pójdzie, bo b się skompiluje przed c. na smp b i c mogą się zacząć
razem kompilować i jak nie jest ta zależność określona to kompilacja c
się wywali(bo b jeszcze się nie skompilowało). Rozwiązanie: dopisać
zależność
c: b
wtedy wpierw się skompiluje b a dopiero później c...