dziwna zależność w speech_tools

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 5 Lut 2003, 10:30:17 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 12:44:18AM +0100, Szymon Siwek wrote:
> Zbudowałem sobie speech-tools-1.2.2-2.
> speech_tools wymaga przy instalacji libeststring.so, znajdującej się w
> speech_tools-devel.
> I pytanie - czy to u mnie się źle buduje, czy też tak powinno być?

Na ftp też tak jest. Prawdopodobnie libeststring.so nie ma SONAME.
Trzeba poprawić (dodać do linkowania -Wl,-soname=libeststring.so.1 albo
przenieść linka libeststring.so do podstawowego pakietu - lepiej do
pierwsze) i przebudować pakiet do ra/updates/general.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/