/etc/X11, wm-properties

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 5 Lut 2003, 12:51:33 CET

On Mon, Feb 03, 2003 at 04:38:04PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co do tego typu zasobół to mam wątpliwści czy to aby napewno są pliki
> konfiguracyjne czy nie poprostu opisy pewnych zreczy które de facto nie
> powinny być takze zaznaczane jako %config.
> Jeżeli by tak było to pliki te powinny pzrewędrować do datadir.

Np.: /etc/gconf/path jest typowo plikiem konfiguracyjnym.

Te pliki lądują w /etc by default. Taka jest intencja autorów. Myślę, że
nie warto jej zmieniać.

Faktem jest, że pliki te raczej rzadko będą modyfikowane przez
administratorów, mimo to lepiej nie pozbawiać ludzi takiej możliwości
poprzez przesunięcie do datadir.

    wrobell <wrobell w ite.pl>