Gnome Crash

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 5 Lut 2003, 21:40:43 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 09:10:36PM +0100, Tomasz Witek wrote:

> pracuje na gnome z ra i pracuje na tym calal moja firma i oprocz gnomecc
> i kilku innych (evolution, abiword) nie widze problemow.
>
> Jesli chodzi o evolution to ktos to kiedys narawil.
> Probuje to znalezc po listach ale jakos od paru dni bezskutecznie.

Chciałem coś w temacie Abiword zrobić, ale najpierw abiword
musi zrzucić core'a.
Przy okazji wish do przyszłej infrastruktury builderów: builder,
który budowałby wersję debug.
Pakiety debug dostępne przez FTP, HTTP.

--
Witold Filipczyk