postgresql 7.2.4

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 5 Lut 2003, 21:45:23 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 08:51:37PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Leży w test.
> Prośba o bliższe przyjrzenie się temu bo możliwie szybko trzeba będzie to
> przenieść do updates/security.

Na wszelki wypadek - ta wersja _nie_ załatwia wszystkich problemów
z bezpieczeństwem w 7.2.x (nadal jest możliwe spowodowanie wywalenia
i restartu backendu (vide BTS - cash_out(2)) oraz czytanie pamięci
postgresa).

> W tym wypadku czekam na conajmniej trzy
> sygnały że z tym pakietem jest wszystko w porządku.

Na razie wiem, że przebudowany z RA-brancha startuje po upgrade.
To trochę za mało na cały jeden sygnał.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/