SPECS: byacc.spec (HEAD)

Czw, 6 Lut 2003, 02:21:42 CET

On Wed, 5 Feb 2003, Adam Osuchowski wrote:

> A co w przypadku gdy mam i bisona i byacca, ale chce domyslnie miec bisona
> pod nazwa yacc?

O ile używasz autoconfa to odpowiednie makra zapewniaja obsługę takich
pzrypadków. W przypadku kiedy nie jest używany ac musisz zadbać sam o
wybór odpowieniego narzędzia. Tak czy ianczje nie zauważyłem, żeby tego
typu dylematy dotyczyły jakeigokolwiek pakietu jaki mamy. Ergo:
wprowadzanie tego dowiązania nie jest wogóel potrzebne. Tym samym nie
ma potrzeby zastanawiania się nad dylematam jaki stawiasz.