GNOME i Ra (by³o: gnome-core 1.4.2)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 6 Lut 2003, 10:12:52 CET

On Thu, 6 Feb 2003, Tomasz K³oczko wrote:

> Ta wersja powoinna mieæ poprawionych kilka b³edów (w tym jeden raportowany
> w BTS bug=516) pzrez co nareszcie powinny zacz±æ dzia±³æ cztery aplety
> które do tej pory nie dzia³a³y. Powinna .. bo jeszcze nie wszystko mia³em
> czas/okazjê wytestowaæ.
> Tak¿e do³o¿y³em brakuj±ce pliki z domy¶ln± konfiguracja panela któr±
> jeszcze trzeba bêdzie doszlifowaæ (jakie¶ poropozyjcje które
> aplikacje/aplety i w jakim po³o¿eniu powinny/dobrze jakby by³y aktywne
> by³yby mile widziane :)
> Na razie ca³o¶æ jeszcze pójdzie bez etykietowania do test ¿eby mo¿na by³o
> [...]

Ja zastanowi³ bym siê nad pos³aniem na buildery GNOME 2.0. Dzia³a i buduje
siê w otoczeniu Ra (branch GNOME_2_0), bo gnome 1.4 jest ju¿ do¶æ wiekowe.
Mamy w Ra do¶æ nowe KDE, wiêc dlaczego by nie GNOMA? Nie wiem jak 2.2
zachowa³o by siê w otoczeniu Ra, ale 2.0 na pewno dzia³a dobrze.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl