gnome-core 1.4.2

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 6 Lut 2003, 10:15:52 CET

Gaj znac kiedy. mi zalerzy na dorze dzialajacym gnome, a dokladnie
AbiWordzie i innych.

To jest jakis gupi byk. Bo w abi wysypuje sie na drukowaniu i w
evolution tez. ale evolution drukuje kalendarz, a emaila juz nie.
w abi nie drukuje niczego.

Ja raczej stawial bym na fony, albo nie wiem co.
W kazdym razie moze poprawki te ktore masz cos wniosa.

Jak bedzie dzialac drukowanie w evolution to mozna by cale wszystko
wepchnac do updates po przebudowaniu z nowym galem, gtkhtmlem.

czesc pakietow z nowym galem itd + evolution 1.2.1 sa na
ftp://manta.univ.gda.pl/pub/linux/PLD

jakby ktos chcial. Ach tylko i686. Indexy poldkowe tez sa.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10)'