GNOME i Ra (by³o: gnome-core 1.4.2)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 6 Lut 2003, 10:30:37 CET

W li¶cie z czw, 06-02-2003, godz. 10:12, Tomasz Trojanowski pisze:

> Ja zastanowi³ bym siê nad pos³aniem na buildery GNOME 2.0. Dzia³a i buduje
> siê w otoczeniu Ra (branch GNOME_2_0), bo gnome 1.4 jest ju¿ do¶æ wiekowe.
> Mamy w Ra do¶æ nowe KDE, wiêc dlaczego by nie GNOMA? Nie wiem jak 2.2
> zachowa³o by siê w otoczeniu Ra, ale 2.0 na pewno dzia³a dobrze.
>
> Pozdrawiam

Powaznie ?

No to wam teraz przyblokuje cvs i bede ciagnal.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdañski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10)'

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl