GNOME i Ra (by³o: gnome-core 1.4.2)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Czw, 6 Lut 2003, 11:01:35 CET

On Thu, 6 Feb 2003, Tomasz Trojanowski wrote:
[..]
> Ja zastanowi³ bym siê nad pos³aniem na buildery GNOME 2.0. Dzia³a i buduje
> siê w otoczeniu Ra (branch GNOME_2_0), bo gnome 1.4 jest ju¿ do¶æ wiekowe.
> Mamy w Ra do¶æ nowe KDE, wiêc dlaczego by nie GNOMA? Nie wiem jak 2.2
> zachowa³o by siê w otoczeniu Ra, ale 2.0 na pewno dzia³a dobrze.

Na obecnym etapie rowoju tych zasobów by³oby za du¿o tañcowania z tym.
Niech sie dziej wola Boska .. w przysz³ym tygodniu musi ruszyæ budowanie
choæ core zbioru pod Ac. Zaraz po tym bêdzie mo¿na zajaæ siê
dopracowywaniem GNOME 2 (a raczej juz 2.2 :)

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl