Bug w pine z Ra

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 7 Lut 2003, 11:50:50 CET

On Fri, 7 Feb 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zapisalem list z zalacznika do osobnej skrzynki i nie mam zadnego
> problemu z jego odczytem. Probowalem pine-4.53L-2 ...

To jest kwestia włączonego kolorowania.
Jest to ewidentny bug w 4.53 - ja też podobne miałem i dlatego wróciłem do
wcześniejszych pine.
kloczek się upiera przy tej wersji w general - IMHO należy cofnąć do max
4.51, która to nie miała takich problemów.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...