RA-branche

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 7 Lut 2003, 14:33:58 CET

Jeden RA-branch to za mało - nie wystarcza w sytuacji, kiedy do
updates/security ma iść inna wersja niż do updates/general
(potencjalny przykład: mozilla 1.0.2 i mozilla 1.2.1 + dodatki), a potem
obie wersje mogą być oddzielnie łatane/uaktualniane.

Myślałem o RA-updates-branch, ale zauważyłem, że sytuacja się jeszcze
skomplikuje, jeśli będzie Ra 1.1 itd.

Propozycja jest taka, żeby w przypadku potrzeby sforkowania RA-brancha
było:
RA-branch - uaktualnienia do (aktualnie najnowszej) linii Ra
RA-1_0-branch - tylko updates/security do Ra 1.0
RA-1_1-branch - tylko updates/security do Ra 1.1

Może być?

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/