/usr/lib/rpm/macros

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 8 Lut 2003, 00:19:31 CET

On Sat, Feb 08, 2003 at 00:10:56 +0100, Radoslaw Zielinski wrote:

> Powoli, spokojnie.  _Co_ nie działa.

rpmbuild

> U mnie, na ten przykład, (prawie
> [1]) wszystko działa.  Opisz problem, wystaw rpm -qa, buildlog...

W zdaniu na samej górze jest napisane wszystko - %__cc i %__cpp są
ustawione na i686-pld-linux-gcc w paczce ATHLONOWEJ; na athlonie
kompilator nazywa się athlon-pld-linux-gcc. Na athlonie nie ma czegoś
takiego, jak i686-pld-linux-gcc.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...