Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 8 Lut 2003, 18:31:55 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [08-02-2003 17:47]:
> Przecież lista bcondów jest zawsze kompletowana na początku speca.
> Nie mam pojęcia co chcesz tu kompletować.

Nie zrozumieliśmy się.  Chodzi mi o to, że wygodnie byłoby, gdyby poldek
mógł być częścią automatyki do budowania -- elementem, zajmującym się
zarządzaniem i ściąganiem źródłowych src.rpm.

Gdyby jeszcze potrafił dociągać z podanych lokalizacji zależności
do budowania (w postaci binarnej), byłoby zupełnie miło.  Ale jeśli
dany pack-builder buduje tylko z wybranymi bcondami, to wystarczy, że
dociągnięte zostaną tylko te zależności, które wymagane są przy budowaniu
z tymi bcondami (zależności może być więcej dla bcondów typu --with
i mniej dla --without).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]