Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Sob, 8 Lut 2003, 18:24:43 CET

On Sat, 8 Feb 2003 19:07:01 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Tak że nie mówimy o ściaganiu i instalowaniu tylko o ściaganiu src.rpm-ów
> i przebudowywaniu tego.

Mówimy też o ściąganiu i instalowaniu zależności, a to robota dla poldka.
Gdyby poldek to potrafił, to było by to prawie tak fajne jak *BSD ports.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>