Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Nie, 9 Lut 2003, 00:30:32 CET

* Witold Filipczyk <witekfl w poczta.onet.pl> [030209 00:18]:

> Tak.
> Prawie zawsze będzie exit.  No chyba, że plik jest pusty albo jest tylko
> jedna linia i do tego ta linia jest pasująca do wzorca.
Późno jest, a poza tym czepiasz się :)
Wiadomo o co chodzi - nie -v tylko negacja przy warunku...

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \