Idea buildera srcrpmoww

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 9 Lut 2003, 10:35:21 CET

On Sun, Feb 09, 2003 at 10:13:35AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Naprawde ? Ja wysylam zlecenia via uucp.
> Zaimplementujesz HTTP over UUCP ?
> ;)

Nie, nie będę implementował HTTP over UUCP.
O ile wysłanie wyników łatwiej zrobić przez pocztę, to zgłoszenie
się po dane do przebudowania dużo łatwiej zrobić po HTTP.

Właściwie to nie trzeba nawet autoryzacji.
Można jednoznacznie określić klienta po zmiennych:
REMOTE_HOST
REMOTE_USER
REMOTE_ADDR

--