stbr

Andrzej Krzysztofowicz ankry w mifgate.mif.pg.gda.pl
Nie, 9 Lut 2003, 13:54:39 CET

> A ja poproszę o STBR do Ra secpanel - bardzo fajny program, nie wiem czemu

Executing: /home/users/builder/rpm/SPECS/builder -c -bb -nu -r RA-branch secpanel.spec

U secpanel.spec
# $Revision: 1.9 $, $Date: 2003/02/09 11:47:35 $
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo. (http://www.pingx.net/secpanel/secpanel-0.40.tar.gz)

Czyli nieotagowany.

> go jeszcze nie ma...
> Oraz chkrootkit
>
> Długo już czekają (a są poprawione - był wpis w BTS)

I wyglada, ze jeszcze poczekaja. Bo na RA-branchu jest dokladnie ta sama
wersja, co w RA-1.0 ...

> xmms-visualization-dscope.spec
> xmms-visualization-dflowers.spec
> xmms-visualization-dspectogram.spec
> xmms-visualization-dspectral.spec

Dzis szkoda mi pasma na modemie, wiec nie otaguje. Zreszta nie wiem, ktora
wersja jest dla Ra, a ktora dla Ac...

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej