Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 9 Lut 2003, 18:43:14 CET

On Sun, Feb 09, 2003 at 02:37:38PM +0100, Michal Moskal wrote:

> if grep -q "^$user,$akcja,$arch\$" acl.txt ; then
>   :
> else
>   exit
> fi
>
> Ale ja coś słyszałem o nowej automatyce w pythonie/perlu/whatever, ale
> nie w sh?

Instalator do Mandrake'a był napisany w Perlu.
Więc dlaczego instalator w PLD jest napisany w sh?

Złożoność tej całej automatyki builderów, to ułamek złożoności instalatora.

Nie potrafię zrozumieć tego, że tej automatyki jeszcze nie ma.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>