twm a moze dowolny WM ?

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 10 Lut 2003, 11:36:08 CET

W liście z pon, 10-02-2003, godz. 11:08, Tomasz Trojanowski pisze:

> A co jak chcę mieć na maszynce pięć WMów?
no i w czym problem jesli pakiet bedzie robil Provides: WindowManager?
Przerobilem ostatni pakiety do javy (zapraszam do testow - cvs up -r
pascalek <pakiet>.spec) i wszystkie mam je aktualnie zainstalowane.
Kazdy pakiet ma provides odpowiednio jdk, jre, jar... i fungen...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl