dostep do cvs'a (rw)

Wto, 11 Lut 2003, 05:05:34 CET

On Mon, 10 Feb 2003, Michał J. Podyma wrote:
[..]
> znaczy sie proponujesz mail + cron + nadzieja ;)

To raczje wydłuza tylko kolejkę listów niepzreczytanych :)
Tak wogóle .. pisałeś, że chciałbyś isę zająć KDE.
Prośba: pomęcz chłopaków którzy juz siedża nad KDE żeby poprzegladali się
choć kilku modyfiklacjoma jakie masz/możesz zrobić. Jeżeli kogokolwiek z
nich przekonasz, że należy Ci dać RW to omijasz mnie i to że czasami
tworzą mi się zaległosci w nieprzeczytanej poczcie :)