poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 11 Lut 2003, 06:45:34 CET

W liście z wto, 11-02-2003, godz. 03:17, Szymon Trasher pisze:
> [...]
a ja zostawilbym to inteligencji administratora ;>
ja jakos potrafilem przed upgradem php zrobic
/etc/rc.d/init.d/httpd stop
> To jest wlasnie kwestia (jedna z wielu) do rozwiazania. ;P
przy aktualnym stanie rzeczy to musialby byc system oparty o sieci
neuronowe :>>> nie sadze, zeby komus sie chcialo cos takiego rozwijac
(poza tym jesli poldek stanie sie zbyt inteligenty... to moze nas
jeszcze developerow 'wygryzc' ;)))

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl