dostep do cvs'a (rw)

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 11 Lut 2003, 06:59:41 CET

W liście z pon, 10-02-2003, godz. 19:59, Mateusz Korniak pisze:

> Większe szanse by były gdybyś przesłał/pokazał co już zrobiłeś. :) i napisał
> pare razy w odstępie doby.

> Dobry pomysł. Poważnie.
heh, LOL :)

Wieczor. W sali konferencyjnej panuje polmork. Jedyne swiatlo pada z
lampek biurowych ustawionych na dlugim stole ciagnacym sie przez 20
metrow dlugosci sali. Na koncu stolu z ledwoscia mozna zauwayc sylwetki
trzech osob pograzonych w skupieniu nad swoimi laptopami i ciche szepty:
- ... Mateusz Korniak... nie ma zalacznika... - i jednym ac stlumionym
glosem cala trojka: do /dev/null!
- ... Kowalski Zbys... jest spec.
- Pokaz, sprawdze w chroocie. Paczka sie buduje. Ale co to. Ech no to
jest stara gierka. Nie taki numer nie przejdzie... /dev/null. Nastepny.
- ... Nowak jest spec, sprawdzam. Jest dziala, nowy aplet multimedialny
do gnome... nawet fajny. Ja jestem za.
- No nie wiem, to przeciez powtorka tego apletu co juz mamy! Jestem na
nie!
- A ja dla odmiany - wtracil sie trzeci - jestem na tak. Czyli 2xtak,
1xnie. Panie Nowak: przechodzi pan do finalu...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl