kdeutils 3.0.5a

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Lut 2003, 10:17:56 CET

On Tue, 11 Feb 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Hmm. - w tej chwili jedyne srodowisko z Ra do jakiego mam dostep to
> team.pld.org.pl (w domu na jednej partycji postawilem sobie buildera z ra
> ale juz go przygotowalem pod budowanie kde-3.1-ra-packa  - sa juz tam
> qt-3.1.1 i kdelibs-3.1 i ciężko by mi bylo znowu to teraz czyscic pod
> 3.0.5). Czy bylaby taka mozliwość, żeby na team updatnąć kdelibs do
> 3.0.5a? - wtedy naprawde bez problemu mozna by bylo powalczyc z ta linią
> kde.

source = KDE3-Pack		ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/

Jest tam całe KDE 3.0.5a, które się buduje, jakiś czas temu zrobione...
To działa, bo cały czas na tym pracuje.
Coś nie tak jest z tematami, bo widać tylko ich nazwy, ale nie działają,
ale...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...