dostep do cvs'a (rw) - amavis-ng

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Wto, 11 Lut 2003, 10:49:49 CET

On Tue, 11 Feb 2003 10:37:47 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> [...]
>
> suid root na wszystkie pliki w bin i sbin to nie przesada?

hmm bz suida nie dziala :\, sprawdzalem to wczoraj

/usr/bin/amavis
/usr/bin/amavis-inject
/usr/bin/qmail-queue.amavis
/usr/sbin/qmail-queue.amavis

> Z qmailem trzeba zacząć od przeniesienia /var/qmail do /var/lib/qmail
> :> Skoro i tak binarny pakiet jest niedystrybuowalny, to może nie
> robić śmietnika systemie plików.

no jak nikt nie ma nic przeciwko, to zaraz moge podeslac stosownego
pacza ;)

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]