poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 11 Lut 2003, 12:07:44 CET

Dnia 11 lut o godzinie 11:10:37 +0100, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Ktora wersja ?
>
> $ poldek --help | grep noscripts
> $ poldek --rpm-noscripts aaa
> poldek: unrecognized option --rpm-noscripts'
> Try `poldek --help' or `poldek --usage' for more information.
>
> Ostatnio przydaje sie tez --notriggers ...

Właśnie, też na to natrafiłem, najwyraźniej --rpm-costam jest na razie
w poldku skopane... Ja potrzebowałem --ignorearch.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --